Raaaaast.

HEJ!
det blev inte mycket till bloggning igår, men jag hade utvecklingssamtal och sen så när jag låg och kollade på SATC så somnade jag tydligen. Och jag som hade tänkt lägga in bilderna från tjejkvällen också ;( Jag får helt enkelt försöka fixa in dom idag! Det är nu tisdag och inget speciellt händer då.
Jo juste en speciell grej händer faktist vi hade tänkt kolla på film ikväll, skräckfilm också! Mahaha, det var jag som var så sugen på att se det så jag var bara tvungen att fråga några om vi inte kunde göra det ikväll. Men vi har inte bestämt vilken film än. RONJA HÄLSAR OCKSÅ! :)
Nu ska jag göra annat,
Peace out Jenny!

En liten fråga bara:
Vet ni en bra skräckfilm? Snälla säg till då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0