Dagens.

Dagens humör: Flumm & Skratt, så glad :)
Dagens borde: Sova ...
Dagens frisyr: Först uppsatt i en lös sne toffs och sen en knut.
Dagens smink: Mascara och foundation.
Dagens klädsel: Ljus blåa jeans (som jag ritade på ;O), en vit tunika med en liten jeans väst över och min underbara munkjacka med trycket UCLA.
Dagens materiella vill ha: Skor, Skor, Skor!
Dagens köp: Godis och power king -.-'
Dagens längtan: HELG!
Dagens planer:  Dagen är snart slut, så sova typ ;)
Dagens fundering: "vad fan ska jag ha på mig imorgon ?!"
Dagens tråkigaste: Det typiska tråkiga sverige vädret.
Dagens personer: Jag & tvilling, som är absolut bäst på att färga hår!
Lyssnar på nu: Trouble - Nevershoutnever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0