07.15

GoodMoorgon!
Jag gick upp ca 20 i 7 så jag är typ klar nu och emma kommer om sisådär 40 minuter men jag hittar på ngt att göra sålänge. Jag har ju inte ätit så helt klar är jag inte men jag hatar att äta frukost tidigt på morgonen eller egentligen äter jag ju inte när jag vaknar sent heller men aja. Det har visst blivit lite inläggstorka från mina små flickor här eftersom dom skriver i varsin annan blogg så ni får väll lyssna på mig lite mer en dom andra ett tag framåt.

Kommenterandet har det vart väldigt lite av på senaste tiden så nu får ni börja lägga till en kommentar läsare!

I dag har jag utvecklingssamtal vilket inte är så jätte kul direkt men det kommer nog gå bra och det varar ju typ bara en halvtimme men eftersom det börjar 4 och jag slutar 3 så kommer jag att åka hem,äta, åka tillbaka så jag hinner inte ut och gå innan och vet inte om jag orkar gå ut efteråt vid halv5 tiden för då kommer jag hem 10 över och jag har annat för mig x) men jag kanske går ut och går ikväll med pappa för han sa något om att dom körde sån här stegtävling på jobbet och eftersom pappa går längst men tar längst steg så är det väl typ alltid ngn liten dam i högklackat som trippar fram som vinner så han får typ mer steg om han går med mig och jag tycker ju bara om att ha ngn att gå med :)
Men nu ska jag göra annat så ha det så bra så hörs vi senare,

PUSSPUSS
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0