Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Jaha, vilken överaskning att jag är först vaken. Men det är det att jag är så j*vla lättväckt på morgonen, så vid vissa tillfällen kan jag bara vakna av ett smsklick eller något sånt, villket jag gjorde idag.

I
dag så vet jag faktiskt inte vad som händer, min pojkvän sa att han skulle komma hit men han fick inte och jag vet helt seriöst inte om jag orkar åka dit heller. Kommer säkert bli så ändå.. Men vi får väl se under dagen vad som händer. Annars får jag väl sitta hemma hela dagen och geeka guitar hero, love it!

E
ftersom jag egentligen inte har någonting vettigt att skriva om så kan jag ju skriva en lite saker om mig som ni kanske inte visste sen innan, eftersom att Jenny och Karin redan beskrivit sig själv på sitt sett så gör jag på mitt sätt.
Så här kommer lite saker som ni kanske inte visste om mig:


  • Jag heter Ronja Nilsson.
  • Är 13 år.
  • Mitt hår är färgat och är just nu ganska svart (försöker färga det brunt med misslyckas).
  • Bor i Skogås (mamma) och Haninge (pappa)
  • Jag har ingen favoritmat eller favoritfilm
  • Min favoritfärg eller färger då är rosa, svart och grönt.
  • Jag brukar inte ha lugg som det ser ut på bilden.
  • Jag har tre bröder och inga systrar.
  • Går i DiStra skola bakom Globen (som resten av alla i den här bloggen)
  • Jag heter gillar på playahead.
  • Jag blir väldigt lätt svartsjuk.
  • Jag har en pojkvän.
  • Jag har smink dagligen (mascara, någon brunkräms mousse, rouch och ögonskugga).
  • Jag är nog vädligt självkär, bryr mig otroligt mycket om mig själv.
  • Ändå så är jag väldigt blyg.
  • Jag har skolkat.
  • Har testat röka/snusa/dricka
  • Älskar spela guitar hero.
  • Jag lyssnar oftast på house, techno, svensk hip hop och även rockpop kan falla mig in ibland (t.ex jonas brothers).
  • Jag älskar att titta på filmer, mest komedier. 
  • Hatar min pojkväns musiksmak, haha.
  • Sjunger nästan alltid hemma.
  • Min favoritradiokanal är 107,5 alltid.
  • Folk gnäller ofta på hur ofta jag smsar ...
  • ... tillochmed lärarna i skolan. 
  • Jag har väldigt svårt att komma på vad jag ska skriva nu men efteråt så kommer det säkert bubbla upp massa saker i mitt huvud som jag kan skriva.
  • Jag skrattar åt nästan vad som helst.
  • Jag älskar maaaaaaaaat!
  • Och så älskar jag godis, hihi!
  • Jag läser kissies blogg varje dag och tycker den är grym för att hon vågar bjuda på sig själv.
  • Jag gillar absolut inte blondinbellas blogg.
  • JAG SKA NU GÅ OCH SPELA GUITAR HERO ! <3
  • Och efter det titta på en film, hihi. toppen!
Det där var ju iallafall lite saker, men det får räcka. Om ni vill mig någonting speciellt eller undrar något är det bara att kontakta mig på [email protected], om ni undrar någonting över bloggen eller har några klagomål eller något positivt att skriva som har med bloggen att göra kan ni skriva till [email protected]


Hmm, ja det var väl allt antar jag. Puss & Kram så hörs vi senare / Ronja.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2009-01-25 @ 11:29:28
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: J

Jättefin blogg du har :)

Kram!

2009-01-25 @ 12:01:12
URL: http://sssockerbarn.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kul blogg !

2009-01-25 @ 12:23:47
Postat av: En av 4a mammor....

"Men det är det att jag är så j*vla lättväckt på morgonen," ELLER HUUUR... ???? NOT!!! Fel, fel fel.... 11.13 morgon??? hmmmm ;-)

2009-01-25 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0