Varför blir man inte väckt när man behöver det.

Hejsan svejsan,
Dagen har börjat segt , vaknade till lite av att mamma och pappa stog och pratade utanför mitt rum då var klockan ungefär 10 och jag var nästan helt säker på att dom skulle väcka mig när som helst så jag struntade i att gå upp då.
Men så klart så gör dom inte det idag när jag måste gå upp 10 för att vara hos karin 11 , så jag sonmar om och vaknar sedan 12 ! , så jag springer ner till min mobil för att kolla om jag har fått något sms av karin , och självklart har jag det eftersom jag är en timme sen .. ? men det var lugnt för henne och nu ska hon komma när hon är klar för vi ska till farsta.
Hejdå,  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0