Bilder, Bilder, Bilder!

Okej så jag måste erkänna att jag inte pluggade så mycket, men pluggat har jag iaf.
Innan jag slutar med inlägg för dagen, så ska ni få lite bilder på hur min dag har sett ut!


Det diskuterades mycket om våran parodi på Twilight som vi fick för oss att göra.

Emil och Ronja stog mest och lyssnade vad alla andra hade att säga.

Det blev såklart en gruppbild på alla också, ja utom mig själv eftersom att jag fotograferar.

Senare när vi gick ut på promenad i stället för idrott så hittade vi en ny vän! ;)

Sen så åt vi ju pizza och eftersom att jag knappt ätit ngt på hela dagen var det riktigt gott!
Detta blev dessvärre ingen bra bild, men det är Emma, Linnea och Tsungi på Pizzerian.

Peace out!
Jenny

Kommentarer
Postat av: ronja

hedda och jag har våran ''hålla-vanten-för-munnen poeser'' hahhaha x') som sagt e jag trött och har ingen humor -.- men eftersom du lilla jenny skrattar åt allt så kan du väl bjuda på ett litet flin iaf ? (a) PÖWSS PÖWSS GONDAT ! <333333

2009-01-27 @ 23:34:34
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0