Mycket på en gång.

Ja hej igen då,
Nu är vi klarsminkade och på gott humör.
Det har väl inte hänt så mycket hittills, vi gick upp mellan ett och två och åt
och sen spelade vi TP , emma vann -.-',
Vi vet inte vad vi ska göra härnäst, vi försökte få morgan och henry hit igår men det gick ju inte såklart eftersom henry tydligen skulle på bio med familjen.
Han sa att vi kunde hitta på något idag men i hans värld betyder det ungefär, vi kan göra något i morgon men jag kommer inte ringa eftersom jag bryr mig inte riktigt mycket så då får ni ringa men då kommer inte jag kunna :), -.-'
Aja, Emma är inte riktigt klar med sitt sminkande men hon kommer väl snart.
Det är söndag vilket betyder att det är skola i morgon och jag vill bara dö när jag tänker på det för skolan påminner om Harald (NO och Matte lärare) och tror mig, det är inte kul.
Haha , Jag (emma) har nu läst karins text och håller med henne på varje punkt.
Ja som sagt är det skola i morgon och jag kommer antagligen få göra det där engelska testet eller vad man nu ska kalla det eftersom jag inte var i skolan i fedags.
Jag har inte så mycket mer att tillägga så har får inlägget vara slut.
HEEEEJJJDDÅÅÅ !!
EMMA OCH KARIN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0