Pinsamma händelser utanför ica.

Hejsan svejsan i lingonriset.
Nu sitter jag och karin i mitt rum för att jag ska packa , när vi var på väg hem från ica så hände en liten rolig grej som karin nu får ta och berätta eftersom jag ska packa ..
Hejsanhoppsan, karin här. Ja då ska jag alltså berätta en liten rolig grej, vi var på väg hem från farsta och gick av vid tallis för attt gå hem.
Vi gick in på ica och sen när vi kom ut så står en hund där som ser ganska snäll ut, när vi är mindre än en meter i från så skäller den som ut i helvete och vi skriker som bara den och hoppar typ hundra meter upp i luften och till råga på allt så var det några som såg oss så vi skämde ut oss lite.
Men nu ska vi sluta skriva för jag tror EmmsenBemmsen är klar med packningne, så vi hörs senare och då kommer det säkert lite bilder.
Puss och kram skummbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0