RUBRIK , (det var min rubrik det)

Hejsan alla små töntar,
Sitter och småchattar med Emma och lyssnar på lite härlig musik.
Måste säga att det här med att vi fyra har en blogg är riktigt kul.
Som det nämts tidigare så har vi alla andra en egen blogg men jag skriver inte så mycket i den
eftersom det känns som om jag pratar med mig själv -.-(a)
Och det här med designen och headern överlåter jag till
dom andra brudarna eftersom jag, bokstavligt talat, SUGER på det :)
Ni vet ju lite om mig nu eftersom jag har berättat lite nått inlägg nedanför
men om jag ska vara lite mer , vad man nu kallar det, detaljerad?
Jag är blond och inte direkt smal.
Varken fjortis, emo eller punk utan mera normal.
Blir kallad fjortis bara för jag e blond vilket är väldigt kostigt eftersom typ hälften av alla
invånare på jorden är blonda och som tur är har vi inte så många fjortisar.
Gröngråa ögon, har inte för mycket smink utan en ganska ljus foundation, mascara och dipliner och
du ser mig ofta med ett läppglans som jag kladdar på läpparna.
Herregud det var ju inte lite smink :SxD??
Aja, Ikväll blir det väl Tv-títtar kväll men nu ska jag dra till BEA med Magnus och köpa godis.
Mycket flumm och skratt från mig, eran egna och speciella Karin<333
(lite egobilder på mig )


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle säga wb fjortis? ;)

2009-01-24 @ 19:17:21
Postat av: ronja

Och vem är du som gärna säger wb fjortis till karin ?? ..

2009-01-24 @ 21:48:09
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0