Utan musik är jag ingenting...

... så är det bara.

Har egentligen ingenting speciellt att skriva, dagen idag gick rätt fort ändå eftersom att vi tittade på film (shreck 2) under två lektioner eftersom att den var inställd för att läraren var sjuk som Emma skrev under. vi hade inga andra speciella lektioner idag vad jag vet, det var bara veckostart, ''film'', lunch, svenska och spanska. Jag gillar verkligen inte spanska, vet inte varför men jag tror att det är pågrundav läraren för han är verkligen urkass på spanska..

Just nu så sitter jag iallafall och tittar på tecknade mr bean på barnkanalen, tycker att otecknade mr bean e mycket roligare.. Menmen, vad har man att välja på när det inte finns någonting att titta på? Min pojkvän som är här verkar iallafall tycka det är kul för han är helt inne i tvn och skrattar lite då och då.

Senare ikväll så händer väl ingenting speciellt antar jag. Min pojkvän ska sova över här så vi kommer väl antagligen bara mysa och titta på tv hela kvällen, kanske ladda ner någon film eller så. Men nu tror jag faktiskt att jag ska försöka få Rikardh att vara lite social, för nu sitter han och tittar på något konstigt tecknat program, haha! Lägger bara in lite bilder först från idag.


hedda ..



smile bitch .. :)


katja och micke.


micke, typ..


lite smått suddigt..


något som katja rita, hihi.


påväg hem från spanskan, fråga inte.. haaha!


xoxo / ronja.

Kommentarer
Postat av: En av 4a mammor...

Hmmm ni får nog be Harald eller Cicci skruva upp tempot i klassrummet eftersom alla ser mer eller mindre halvsovande ut...Förutom lilla Hedda som verkar va på tipptopp humör....Och katja??? Läser hon på en fusklapp eller sitter hon bara o speglar sig....??? ;-)Sen kan man ju börja fundera på temeraturen där inne... +2 gr eller.???.. eftersom alla har Mössor på sig inne....varför inte vantar och raggsockor också... säkert lika coooolt... ;-/

2009-01-26 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0