trött seg och lite mera trött.

Jaaaa , jag är verkligen bajstrött just nu. Ska egentligen gå upp och duscha men blääää vad jag inte har lust med det just nu , orkar knappt titta vad jag skriver så a.. Vad har jag och säga egentligen? Ingenting speciellt vad jag vet , faktiskt..
Om inte jag slutar skriva nu så kommer jag f*n somna vid datan , hahaha!
Imorgon iallafall så börjar vi halv nio i bildsalen på medis , skulle möta Emil någonstans, tror han går på vid Skogskyrkogården så han går väl antagligen på samma tunnelbana som jag. Annars är lilla söta Mickepicke rätt så duktig på att av någon konstig anledning alltid hamna på samma tunnelbana som jag.
Jaja, nu måste jag f*n upp och duscheliduscha :) hahah skoja! menmen , är jag jag trött har jag ingen humor.

godnatt och kram / rooooooonja !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0