Tråk fredag.

Hellu Hellu nya blogg!
Okej så det är Jenny som skriver. Jag är uttråkad och det är Fredag kväll, vilket liv man har va? Jag funderar på att sätta mig och kolla på typ Sex and the City eller något annat liknande. Imorgon är det lördag och då ska jag bara försöka ta det lite lungt och så. Jag har också skrivit i min andra blogg (för att kika in den klicka här) och skrivit att jag kanske inte kommer skriva i den lika ofta. Ska försöka fokusera på den här bloggen ett litet tag nu för att liksom få den startad sen så går jag nog tillbaka till båda bloggarna! Som ni ser så har ni fått några ego bilder på Karin också, haha och det kan ni förvänta er att det kommer att komma fler ;) Nej nu driver jag bara lite med Karin, haha. Men vad ska jag göra jag är liksom uttråkad okej !?
Nej men nu ska jag inte tråka ut er längre,
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0