SSSSHHH !

nu måste man vara tyst ! Vi har precis haft matteprov och det gick väl sådär. Faktiskt ganska bra egentligen men det är en del som fortfarande håller på prov så jag och Jenny sitter bredvid varandra på våra platser och tittar lite i bloggar och så, ganska kul egentligen. Skönt att provet är slut iallafall, men det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.
Snart har vi lunch, eller snart och snart kanske man inte ska säga .. men om en halvtimme iallafall, hihi.
Nu börjar Linnea gnälla om att vi ska få gå, men Harld är bestämd såklart -.-'
Fick 31 rätt på provet, eller jag är inte säker eftersom att vi gör proven på datorn och fronter(programmet) vi gör i rätter inte alltid rätt. Dom flesta i klassen fick runt 34 - 39 rätt, men det var bara att fråga Hedda som tydligen fick 26 rätt så känner man sig bättre.

En sak jag verkligen längtar efter: SOMMAR!
gudgudgud, jag är kär i sommaren. Sitter ju och fryser som en liten eskimå i det här klassrummet..
menmenmenmen, nu ska jag ta och läsa andra bloggar,

xoxo / ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0