Överlycklig.

Nu är det så att jag precis har börjat klara massa låtar på guitar hero på expert! Förut kunde jag bara köra på hard och för några dagar sen på medium, wiie! Låg precis i sängen och smsade med några men fick värsta bloggsuget sådär helt plöstligt från ingenstans, häftigt va? Och nej, det är inte därför rubriken heter överlycklig utan det är för att jag ska få mat snart, I ♥ mat!
Nej, jag skojar bara med er! Men det är det att jag har egentligen ingenting att skriva om, så jag vet inte riktigt hur det här ska gå till..
Men så kom jag på att jag kan lägga in några youtubeklipp på Jeff dunham. För er som inte vet vad det är så är det någon buktalarsnubbe som pratar med sina dockor. Riktigt kul iallafall tycker jag. Vet inte riktigt vet ni tycker men jag tycker verkligen han är urskön!




Tog några med svensk text också så ni som är dåliga på Engelska också ska förstå.
Nej där ljög jag, jag gjorde det för att jag är lat och inte orkar förstå vad han säger just
nu utan vill bara läsa texten.
Så, titta och njuuuuuut ! / roooooooonja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0