Lite utav allt.

Känner mig lite små dålig, vi får se om det blir bättre. Sitter och lyssnar på Coldplay - Trouble, favorit låt sedan långt tillbaka. Imorgon är det som sagt Fredag och självklart har jag totalt glömt bort min franska. Tror att jag ska kolla på den innan jag går och lägger mig en snabbis iaf. Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag också eftersom att det blivit många sena kvällar den här veckan. Åh juste! Gissa vad, vi fick en till läxa i träslöjden! Det gick ju inte jätte bra på det förra förhöret då jag skrev Kinesisk Såg på en utav frågorna. Försöker komma ihåg vad jag ska skriva hela tiden, har så himla ont i huvudet så det är lite svårt.

I helgen så har jag inte något jätte stort planerat. Ska dock på bio med Hedda, Agge & Linnea vilket ska bli kul, vi ska se den här nya tjej filmen som jag inte kommer ihåg namnet på nu haha. Ska även försöka sova ut lite, jag vet inte om min huvudvärk som har kommit och gått i veckan berott på min brist på sömn. Jag funderar på att lägga mig och kolla på en film även om det är lite sent men jag tror faktist att jag bara ska borsta mina tänder försöka få in lite franska i huvudet och sen kanske läsa lite. Jag funderar på att börja blogga lite smått i min gamla blogg men det kommer förmodligen bli lite jobbigt med att hålla två bloggar igång, även om jag har hjälp av tre andra tjejer i den här. Men nu måste jag göra annat,
Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0