/k

Hejsan.
Sitter och äter men eftersom jag är lite ocosial för tillfäller så sitter jag vid datan istället för matbordet.
Kom hem för någon timme sen efter att ha sett I taket lyser stjärnorna på bio.
Den var riktigt bra och självklart så grät jag ju lixom rätt mycket:)
Sitter och lyssnar lite på musik men kan inte bestämma mig för vilken låt. 
I kväll ska jag nog bara mysa och kanske bada. Måste i alla fall läsa lite.
Jag får inte heller glömma att säga till mamma att beställa mina grejer från H&M.
Sen vill jag också beställa böcker eftersom jag lixom vill ha lite på lager,
Aja nu ska jag fortsätta med det jag håller på med , vilket betyder absolut ingenting.
PUSS&KJAM,
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0