It's all about me and my style.

Jenny och Karin är två små gnällspikar från Tallis och Svedmyra, haha! Nej men, så farligt är det inte.
Men jag har inte haft tid att titta i bloggen idag då jag varit hemma hos min pojkvän vilket jag iförsig fortfarande är. Tyvärr så har han inte dom programmen som krävs för att fixa någon ''superfin'' design men jag ska försöka att jag göra det ikväll när jag kommer hem. Kommer hem ungefär vid tio eller halv elva så designen kommer jag nog vara klar med någon gång inatt..
Men nu ska vi gå upp och handla mat, så jag skriver nog mer ikväll när jag kommer hem tror jag..
Ni få som läser den här bloggen får ha det sååå bra!

Puss & Kram / Ronja ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0