Ingenting för mig.

Hallojsan, jag har precis ingenting för mig!                   
Jag har jäääääätte träkigt rent ut sagt.
Fyfan vilken boring dag idag, bläbläblä..
Har verkligen inte orkat göra någonting!
Men imorgon är det ju skola som gäller, åhå..
träkigtträkigtträkigt. Borde egentligen
städa eftersom att min pojkvän kanske
ska komma hit imorgon ifall han får.
Men jag vet faktiskt inte om jag orkar städa..
Kalla mig lat men sån är jag. Menmen, jag
ska iallafall ta upp lite kläder från golvet och
ta upp lite disk nu och kanske tillochmed
orka byta lakan på sängen.
Men så mycket tror jag inte att jag
orkar, haha!
Men jag skriver nog något inlägg innan
jag går och lägger mig..
Kisses / r !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0