Ibland har man bara inte ork.

Ligger och kollar på "My super sweet 16" det är faktiskt rätt sjukt ! , asså snacka om att alla som är med är så f*cking bortskämnda , liksom " Jag ska ha en ny kläning det får kosta hur mycket som helst !!"
Men hur som helst , skolan var väl som vanligt förutom att våran idrotts lärare var sjuk så vi fick kolla på shrek 2 den lektionen istället , Najs !

Jag hade lovat mig själv att jag skulle ränsa min garderob i dag när jag kom hem från skolan men nu har jag lagt mig i sängen och jag kommer inte orka att gå upp från den förens det är middag , vi ska äta någon korvgryta får väl se vad det blir för något tydligen något vi inte hade ätit förut enligt mamma.
Men nu ska jag försöka att hitta något roligt att kolla på på tv , för my super sweet 16 är slut.
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0