i miss you so bad it hurts

Sitter just nu hemma hos rikardh i hökarängen , var ju på begravning idag. Det var väl helt okej, ganska tråkigt eftersom det är ju inte så kul med begravningar och så. Jag blev nästan chockad själv att jag inte grät eftersom jag alltid annars brukar ha så j*vla lätt för att gråta , haha!
Jag ska nog faktiskt inte skriva något inlägg mer idag , kanske bara något litet innan jag går och lägger mig eftersom att jag ska sova hos Strille.
Vi ska snart äta middag tror jag, och senare ikväll ska vi gå till sköndal för jag måste till låtsaspappas mamma för familjen är där så jag ska få pengar för att tanka på mobilen.. Rikardh har också lovat att jag ska få göra fjårtisrufs på honom, hihihi! Får se hur det kommer se ut eftersom jag aldrig sett han i det..
Nu ska jag faktiskt inte skriva mer utan gå till sängen och vara lite social med strille och titta på tv.
Lägger in en fin bild jag fick i min gb från micke på pea -.- ..



Jättefin , ellerhur?
Jajajajaja, pussssssssspussssssss / ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0