I <3 Design.

Som ni vet så var det prat om designen och så om att jag skulle fixa den och så.. Sa ju att den skulle vara klar någon gång inatt, och titta! - Jag håller vad jag lovar för en gång skull. Min pojkvän har tillochmed börjat kalla mig datanörd för jag suttit och fixa med header hela kvällen, -.- men det får jag faktiskt leva med för det är värt det.
Vet inte riktigt vad dom andra små flickorna i bloggen tycker om designen, Jenny kommer säkert gnälla på att den är tråkig (sån hippie som hon är) nej men, haha.. Jag skämtade bara Jenny. Men hon gillar färger och är en regnbåge själv om man säger så.
Men nu ska jag och Rikardh titta på film så skriver jag nog imorgon.

xoxo / ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0