hur man kan låtas att man skiter i en, när man egentligen bryr sig så jävla mycket..

Jag kom hem från Rikardh för ett tag sen. Den här dagen har väl i stort sätt varit ganska bra.. Slutet hos Rikardh var väl inte direkt så jättelysande, men det löste sig iallafall. Tidigare idag så var vi ju hos min pappa och firade min storebror Robin som fyllde 18 i veckan, han börjar bli en stor pojke nu, haha!
Jag och Rikardh gjorde väl ingenting speciellt förns vi bestämde oss för att av någon konstig anledning gå till Ica maxi (?) vilket egentligen inte passar mig så bra eftersom jag inte gillar att gå och det tar ungefär en timme att gå dit. När vi var där så bestämde vi oss för att äta på donken så då gjorde vi det.
När vi skulle gå hem så tog vi lite överdrivet mycket ''genvägar'' som egentligen bara var omvägar, duktiga jag valde självklart alla dessa ''genvägar''. Vi gick över en jättestor åker som var full av vattenpölar så mina skor var väl inte så där jättetorra när jag kom hem kan jag påstå, och att jag gillade att springa omkring och hoppa i alla pölar jag kunde hitta på den där åkern gjorde ju inte saken så himla mycket bättre, hihi.

bild på Rikardh när vi är påväg till ica maxi.
ursäkta kvalliten på bilden.



Juste ja, jag håller på att ladda ner en film som jag iförsig redan sett som heter Disaster Movie. Riktigt töntig egentligen. Men eftersom jag skrattar åt nästan vad som helst nu på kvällarna så tänkte jag att jag och min lillebror kunde se den. Jag vet inte riktigt om han gillar den, men jag tror att han kommer gilla lite av filmen iallafall. Eftersom jag inte orkar förklara vad den handlar om så kan ni se trailer genom att klicka här.

En sak till bara, en fråga.. är det bara jag som ÄLSKAR att lyssna på lugn musik på kvällen när jag kommer hem efter att inte ha varit hemma på hela dagen och är såhär lagom trött?
Här är iallafall en låt som jag fastnat för just nu.








/ eran egen ronja.

Kommentarer
Postat av: Jenny

DET VAR MIN FAVORIT LÅT NÄR JAG VAR TYP ÅTTA BAST! :D <3333333

2009-01-24 @ 22:44:31
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0