Gladare idag..

..I alla fall lite.
Lite gladare eftersom jag ska me magnus, jonas och mamma på oasis i morgon , weee :D!
och också lite gladare för att ''I taket lyser stjärnorna'' har premiär på fredag och jag och emmsenbemmsen ska gå.
Annars vet jag inte vad som händer dom dagarna som kommer.
Är lite smått irriterad eftersom dom kommande twilight filmerna kanske kommer förstöras totalt!
MAN KAN INTE DA MED EN L.A BRUTTA SOM VANNESA HUDGENS I VÄRLDENS BÄSTA FILM!
Det går bara inte, jag menar .. asså det kommer suga k*k.
Hon hoppas på att få rollen som varulf och då antar jag det blir Leah men passa Vanessa Hudgens som
Leah lixom? Inte direkt"!!!
Och så har man hört att dom ska byta ut typ alla skådisar i pirates of the caribbean.
Robert Pattinson ska tydligen vara Kapten Jack Sparrow ( visserligen är han världens snyggaste och bäste man/kille på hela jorden men ingen gör den rollen bättre än Jonny Depp).
Zac efron ska tydligen vara Will och jag menar HALLÅ!!
Vart är världen påväg!!!!!!!
Ska typ stämma hela filmteamet -.-'
Nej nu ska jag dra mig neråt till soffan och stanna där ett bra tag!
Hare bra och vi hörs i morgon <33333333333
/K

Bilder från igår:

Tönt -.-'<3333

Varför vill aldrig Celina vara med på bild?

Cooolish<33

Bilder från idag: ( ego )!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0