Förvånad? Jo lite ..

Hej på er alla!
Idag så var det väll okej i skolan förutom min franska där jag trodde att jag skulle dö, och ni har ju redan hört att vi kollade på Shrek 2 som nu har blivit en utav mina favorit filmer. Jag och Tsungi satt lite bakom alla och garvade åt jätte mycket saker som alla andra inte tyckte var lika kul tydligen, hallå vart är eran humor liksom?
Sen så blev det såklart pommes till lunch och det börjar kännas som att jag lever på pommes i skolan inte bra. Vi fick också veta våra resultat från en diagnos i engelska och jag blev väldigt förvånad av att höra att jag fått bäst resultat i klassen, jag som faktist tyckte att det gick dåligt på den diagnosen? Aja , jag ska inte klaga!
Nej men hörni nu har jag bättre saker för mig, ville bara kolla in och säga hej!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0