Förbannad som in i helvete!

Bruce springsteen ska kom i sommar igen i Juni och klart som fan att jag vill gå, alla som känner mig vet ju det ?
Men tydligen inte min egna mamma, man får reda på att Magnus har fått tag på fyra biljetter till första dagen och mamma fyra biljetter till andra, nej men oj! Det var ju synd vi är lixom fem i familjen!
Så jag frågar mamma och pappa men dom säger bara att eftersom jag tydligen tyckte det var tråkigt och jobbigt i sommras så antog dom att jag inte ville med , hur dum i huvet får man vara?
Till och med Magnus visste att det inte alls var så att jag tyckte det var tråkig eller jobbigt?
Jag tyckte det var skit kul bara det att jag hade ont i ryggen?
Så säger pappa att han kan gå en dag  och jag en dag men ingen frågar mig om jag vill gå båda?
Ingen frågade mig från början om jag ville gå?
Jag håller på att dampa sönder här borta!!!
Och mamma bah: du ska ju kanske endå gå på Colplay.
Och?
Sen sa hon att det är väl roligare att gå på någonting som jag är mer insatt i?
Jag lyssnar ju för i helvete mer på Bruce Springsteen än vad jag gör på Colplay!!
JAG SKA GÅ PÅ DOM DÄRA KONSERTERNA!
Hoppas ni alla hade ne trevlig kväll, vi hörs.-.-
Karin

Kommentarer
Postat av: En av 4a mammor....

Jag tycker faktiskt riktigt synd om dig Karin... När dom ändå är igång och köper biljetter så kan dom ju inte bara skippa dig... (fast det är ju klart..det kostar ju en rejäl slant...så dom kanske tyckte att det var bortkastade pengar förra sommaren..om du var "pipig" då.....)AHAA nu såg jag att du blev erbjuden att gå den ENA dagen.... hmmm det förändrar ju saken.... Har du hört ordspråket... "Den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket..." Tänka på dom stackar branen i.... som inte får gå.... Nu är bara till att niga och säga tack, tack , tack snälla pappa att du offrar din ena biljett på lilla mig... !!!!! ;-) Sov gott....!!!

2009-01-26 @ 23:18:07
Postat av: Den bästa

biljetterna till Coldplay är slut och skit svårt att få tag på ngr så hoppas du redan har biljetter till coldplay annars kmr det nog bli svårt för dig att gå på den konserten :)

2009-01-27 @ 13:14:28
Postat av: Jonas rosander

Karin, Du är lite sjuk

2009-01-27 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0