Engelska med Henrik

Sitter vid mitt bord i klassen tillsammans med Karin, Jenny och Linnea. Som rubriken säger så har vi Engelska med Henrik, vi har precis skrivit om Shreckfilmen som vi såg med klassen förra veckan, man skulle skriva vad man tyckte var bra och dåligt och så.
Nu när vi är klara med det så ska vi lyssna på en valfri låt på Engelska och översätta den till Engelska. Vet inte riktigt hur det kommer gå. Men jag har valt Jonas Brothers - Year 3000. Om man sjunger låter det väl lite smått sjuk refrängen kommer låta ungefär ''Jag har varit i år 3000, inte mycket har förändrats men dom lever under vatten, och mitt barn barn barn barnbarn mår bra'' Haha, fyf*n vad sjukt det låter.. Nu måste jag jobba på iallafall så skriver jag mer senare idag.

XOXO / Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0