close your eyes

Jag gick hem från skolan innan engelskan, när jag kom hem gick jag ner till sängen och somnade direkt. Jag vet inte hur länge jag sov men gick inte upp ur sängen för ens typ klockan åtta. Nu har jag dock tagit en alvedon så jag känner mig lite bättre. Just nu så sitter jag och läser Klick som mamma köper hem varje fredag, lyssnar såklart också på musik men det är ganska uppenbart eftersom att jag gör det nästan hela tiden. Imorgon är det som sagt bio som gäller, kanske skulle till farsta med mamma innan för att kolla om jag kan hitta ett par nya jeans eftersom att nästan alla mina börjar bli för korta. Jag ska inte sitta vid datan allt för länge eftersom att jag bara kommer få ont i huvudet. Nej men hörni vi ses senare!
Peace out!
Jenny


The Fray - Syndicate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0