Ensam Hemma

Just nu så sitter jag i vardagsrummet och kollar på teve. Tjejerna gick för kanske någon timme sedan och nu börjar det bli mörkt ute. Jag ska snart börja laga min middag också, det kommer bli kyckling med kroketter men med tanke på att jag inte är den bästa på att laga mat och jag är ensam hemma så jag står för det så får vi se hur det blir.
Bilderna som togs igår kommer jag även lägga upp när jag har tid för det :)

Imorgon är det söndag och då ska jag väll försöka njuta av att det är sista dagen av lov innan jag drar till skolan för att ha massa prov, vi har prov i ungefär alla ämnen nästa vecka. Åh vad jag inte orkar med det, vi får helt enkelt se hur det går.
Det går himla segt att skriva för jag kommer alltid på andra saker att göra, helt enkelt inte på blogghumör antar jag!
Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0