magvärk.

Hejsan!
Sitter just nu i sängen och lyssnar på musik. Är faktist nyvaken också, jag hade så himla ont i min mage så jag la mig ner för att vila. Men för att inte somna på satte jag på ganska hög musik, men det stoppade inte mig utan jag somnade ändå. Sen så vaknade jag och såg att klockan var kvart/tjugo över när jag skulle varit inne på msn klockan åtta för att prata med mina kära vänner om tider imorgon. Så nu sitter jag som sagt och pratar om det men dom är ju för fan helt konstiga, jag förstår inte ett skit av vad dom säger ?! ;O

Ska snart gå upp och ta en kopp te, sedan funderar jag på att sätta på en film ... även om jag inte kommer hinna se klart den men det skiter jag i. Jag har jätte ont i magen (fortfarande) och jag hoppas på att det ska gå över snart. Jag tror inte att jag sagt detta förut så jag säger det nu, jag hatar att ha ont i magen!! ... Vet inte om ni håller med mig, men det finns väll ingen som gillar att ha ont i magen liksom.
Men nu så ska jag göra mig lite te.

Peace out!
Jenny



Vad sugen jag blev på att kolla på denna film!
Det var sjuuuukt länge sen jag såg den :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0