Godis time.

Fy vad dåliga vi har blivit på att skriva hörni! Nej vi måste verkligen bättra oss och börja skriva mer.
Så idag så kom det upp en videblogg, vad tyckte ni om det? Borde vi göra fler? Haha det kommer vi säkert att göra hörni ;) Just nu så har jag precis borstat mina tänder och ska snart hoppa i sängen. Mamma kom hem idag och hon hade köpt med sig massa godis till mig, mums! Innan jag lägger mig så ska jag ladda in lite musik i mobilen så att jag inte glömmer det som jag brukar göra. Har väll egentligen inget att säga er mer än det jag redan sagt!

Peace out!
Jenny


1. Mamma kom hem med en stor förpackning Geisha!
2. En halv stor förpackning med mentos, dock inte den på bilden för den jag fick var omöjlig att hitta på bild.
3. Mumin tuggummin, burken på bilden är dock bara en utav smakerna eftersom att jag fick en burk med blandade smaker.

Kommentarer
Postat av: Miss P

Sv: yes, alla bilder på min blogg är mina egna =)



Ååååh, godis :(

2009-02-10 @ 12:45:36
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0