Trött!!

Sitter i skolan med Jenny, och Emma och Lilla Karin står bakom mig, vet inte riktigt vad Emma håller på med men Karin står iallafall och håller på att plågar mitt hår.
Jag har iallafall precis varit i kiosken och köpt en powerking, hade först inte råd men fick sju kronor av Emil och det behövdes kan jag säga! Höll på att somna nyss när vi tittade på en film på SOn, jag försökte verkligen att lyssna men helt plötsligt så märkte jag att jag satt och blundade och min SO lärare stod och höll på med sina fingrar på mitt huvud så att jag skulle vakna till liv, sen så hon med ganska sur röst att jag skulle ta av mig jackan och sätta mig upp ordentligt, men det funkade verkligen inte kan jag säga! Nu ska jag skriva lite i min andra blogg och sen så börjar väl antagligen NO lektionen.

xoxo / ronja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är skit trött jag med :/ ska plugga och allt!

2009-02-11 @ 16:49:12
URL: http://tval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0