Torsdagkväll.

Gissa vem som fortfarande lever? ;O
Haha .. jo som sagt man överlevde dagen men det var knappt. Men jag orkar inte skriva om allt som har hänt idag för att jag har redan gjort det så för att läsa det kolla in min andra blogg lastime.blogg.se.
Just nu så sitter jag i sängen och är ganska små trött, såg nyss dom fina klippen ronja hade lagt in. Så nu vet ni alla hur dålig jag är på att beatboxa. Det är ju ändå inget jag tänker satsa på! Imorgon så hade jag tydligen omprov på ett kemi prov vilket jag inte visste om så jag ska försöka hinna med att plugga till det också eftersom att jag inte kunde någonting förra gången. Imorgon är det fredag och sen är det helg vilket ska bli jätte skönt, nej men hörni nu måste jag verkligen göra annat! Vi ses senare !

Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0