this road is all you'll ever have

Hellå på er alla!
Jag ligger i sängen och vaknade för några timmar sedan, typ runt halv två tror jag. Igår så skrev jag inte så mycket (jag som brukar blogga ganska mkt om dagen) men jag skrev mer i min egna blogg vilket kan hända att jag kommer göra ibland! Som ni förstår då så driver jag två bloggar även om jag inte driver denna själv. Men som sagt så om jag inte skrivit så mycket så kika in på lastime.blogg.se eftersom att jag även bloggar där.

Idag är det lördag och jag ska försöka ta det lungt eftersom att jag verkligen är as trött. Igår (eller nej idag klockan var runt halv tre på natten/morgonen) så somnade jag framför datorn när jag satt och kollade på lite klipp på datorn. Så när storebror kom in och såg det så fick jag borsta tänderna direkt och sen lägga mig och sova. Som sagt jag har ju sovit mycket idag men har även kollat lite på top model kanada som gick på trean.
Nej men hörni nu har jag inget mer att säga!

Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0