söööööööndag !

God morgon, pigga och glada?
Själv är jag faktiskt ganska pigg, inte direkt nyvaken och så. Har varit vaken ganska länge nu. Fast ändå så sitter jag bara i någon morgonrock som jag fått lånat av Strilles mamma, myspys! Känner mig väldigt seg och lat och har egentligen ingenting speciellt att skriva om, ingenting speciellt händer idag heller vad jag vet.. Bara att jag ska städa rummet vet jag, fast det kan jag ju inte göra nu eftersom jag är hemma hos Rikardh. Men jag åker väl hem någon gång ikväll och städar, har lovat mamma att mitt rum ska vara städat innan hon kommer hem från jobbet klockan nio.
Och nu du lilla tönt ifall du läser det här - varför blockar du mig på pea och msn? -.-' hahah, men du jag skoja, ta inte illa upp sötnos ifall du nu skulle av någon anledning läsa den här bloggen.
Fast nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på tv.

xoxo / ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0