@ skolan..

Élååå !
Sitter i klassrummet just nu och har idrottsteori, då pratar vi bara om idrott och skriver om olika saker som har med idrott att göra. Nu ska vi tydligen få tolv frågor av våran lärare.
Imorse så vaknade jag lite sent kan man säga, eller vaknade runt tjugo i åtta kanske, vid åttatiden så står jag och sminkar mig och får ett sms av Emil i åttan där det står typ "elhomo, vart är du? :o <3<3" GUUUUD , jag hade totalt glömt bort att jag skulle möta honom klockan åtta i farsta strand.. Så jag bad honom vänta men hade tydligen redan gått på tunnelbanan, och det va bäst så för jag hade verkligen inte hunnit dit ändå. Så istället körde mamma mu mig, hihi!
Men nu så måste jag sätta igång och jobba så skriver jag mer vid lunchen kanske.

pusspuss! / ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0