Seg söndag.

Sitter och lyssnar på musik, inte direkt ovanligt om man säger så men endå.
Ska kanske ut och gå sen eller egentligen ska jag ju det men vet inte om jag orkar. Får känna efter då helt enkelt.
Som rubriken visar så är de en otroligt seg söndag och till råga på allt så är det otroligt tråkigt väder, mulet och blött.
Jag vill ju ha sommar!! Det finns inget dåligt med sommaren.
Nu är det bara kallt och jobbigt.
Imorgon är det måndag och jag orkar inte gå till skolan för vi har säkert No , tror jag i alla fall och jag ligger ju rätt mycket efter i No men jag skickade faktiskt hem skiten men dum som jag är så tog jag inte med Kemi boken.
Måste göra lite engelska också, vilken tråkig dag det blev helt plötsligt -.-
Nej nu ska jah sluta deppa och göra något annat , hare bra.
Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0