Open Office, tönt musik och en måndag som väntar.

Det är kväll och söndagen börjar luta mot sitt slut, har lite ont i huvudet men inget farligt. Jag ska snart börja installera ett office program på min dator så att jag ska kunna jobba med skola och läxor hemmifrån. Efter det så ska jag faktiskt försöka mig med att göra min musik läxa så har jag den gjord. Imorgon är det som sagt öppet hus inte allt för kul men vi får en ledig dag för det så jag ska väll inte klaga allt för mycket. Sitter och lyssnar på Metro Station - Shake It, som börjar bli lite som min nya tönt låt. Det är vad jag kallar mina låtar som jag inte kan sluta lyssna på, jag har väll klickat in på Metrio Stations musik i bland på You Tube men inte förs än nu så börjar jag verkligen gilla den. Men som sagt så ska jag försöka mig på att fixa det här programmet!
Peace Out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0