Om jag dör kommer ni på min begravning då ? x)

Hejsan svejsan.
Sitter just nu i mitt rum och är GLAD , Pappa har nämligen beställt ett kort till min boxer så att jag får fler kaneler , kulkul.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag.
Skolan började ju med träslöjd och provet -.-' , det gick väl helt okej eftersom jag faktiskt hade läst det där pappret några gånger och kunde dom flesta.
Sen skulle vi göra klart våra cement saker som vi gör på träslöjden och det var väldigt jobbigt eftersom alla trode att dom skulle dö när man gjorde själva cementen för att om man får in det där pulvret så blandas det typ med vattnet i kroppen och stelnar och då kan man dö , så alla va skit rädda för det. Men förhoppningsvis så överlever jag haha.
Efter det så var det NO och vi var tvungna att jobba med världens äckligaste maskar typ asså man villle bara spy när man såg alla bilderna .. Och sen var det SO och det är  faktiskt kul just nu eftersom vi är i grupper och ska skriva om massa gudar och jag är i grupp med Karin och Tsungai.
Sen va det bara att gå hem.

I morgon blir det roligare efter skolan , ska nämligen vara med Jenny. Vad vi ska göra vet jag inte bara att vi ska hem till henne.
Love Ya
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0