Oasis- Don't look back in anger.

Blev faktiskt lite förvånad när jag gick in på bloggen och såg att ingen hade skrivit så jag får väl dra till med ett litet inlägg.
Ja vad ska man säga, rörig dag helt enkelt och jag tänker inte berätta eller prata om det för jag tänker bara inte det.
Annars är läget lugnt, klarade spanskan vilket jag inte alls trodde skulle hända eftersom det gick sjukt dåligt men men, 13/25 är ju ganska dåligt men man skulle ha minst 11 så aa.
Vi kollade på en film på spanskan också men den sög, det var någon spansk skräckfilm som inte ens var läskig.
När jag kom hem var jag skit trött men gick ut och gick endå.
Ja det får bli lite kortfattat för jag orkar inte skriva något så ha det så bra så hörs vi.
PUSS&KJAM
karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0