Nytt rekord för denna förkylning -

Jag nyste nio gånger i rad, och sen en till efter någon minut. Slå den ni! Även fast det kanske inte är någonting positivt att slå rekord för, men det är ju alltid något, hihi. Nu känner jag att en till nysning är påväg. Jag hatathatarhatarhatarhatarhatar gånger tusen mera hatar att vara sjuk eller förkyld. Men nog om det!

Nu så sitter jag iallafall i klassrummet som blir tvungen att stå ut med mitt gnällande om min förkylning, ska snart ha någon lektion men vet faktiskt inte vad det är för någon.
För er som vill veta vad Jenny gör så sitter hon och lägger in massa bilder från sin mobil till sin dator .. jag undrar hur många som tror att vi är värsta datornördarna i den här skolan, iförsig så kanske det stämmer. Vad vet jag, hihi.
Efter skolan så ska jag nog hem och ta det lugnt tror jag så att jag blir bättre tills helgen, men jag har verkligen inte lust med att vara hemma. Jag var ju hemma hela dagen igår, så jag får hoppas att någon uttråkad jävel vill göra någonting idag.
Nu börjar åttorna sakta droppa in efter en och säkert så kommer Rikardh snart så jag ska nog sluta skriva nu och istället sätta mig och lyssna på musik.

kyssar / ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0