Lite kort.

Hejsan,
Jag har börjat att sätta upp kategorier. Har dock inte hunnit dela in alla inlägg i kategorierna än för hela blogg.se dampar för mig, (jag har tur att jag kan skriva inlägget nyss var det helt muppat) men jag tänkte förklara lite kort bara. Så allas namn är en kategori där kan du gå in om du t.ex. bara vill ha inlägg med typ jag vet inte Ronja, och sen på allmänt (där även alla som jag inte har hunnit dela in än ligger) så finns det inlägg som är från två eller fler personer!
Men nu så ska jag sova,
Peace out!
Jenny


Bjuder även på en klassiker! ;)
Jonas Brothers - SOS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tack så mkt :) detsamma!!

2009-02-11 @ 11:10:25
URL: http://sannaemiliamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0