Lång dag - lång inlägg, hur orkar jag?

Dagen börjar som sagt med att jag försov mig - inte direkt superkul.
Dagen fortsätter sedan med att mamma mu är så seg och tar jättelång tid på sig att köra iväg mig - inte direkt superkul.
Sedan så har vi Harald - inte direkt superkul.
Efter så har vi två till lektoner på rad - inte direkt superkul.
Och sedan så är det lunch - ME LOVE!
haha, kulkulkul..
Men iallafall, sen så var det svenska tror jag, han bli klar med något häfte och ligger därför rätt bra till i Svenska (tror jag) och efter det så var det språk, (HATA!) gick först med micke till tuben sen dissa(?) han mig och sprang iväg vid tuben, hahah(?) .. Sen så var han sur av någon anledning, menmenmen.
Väl framme vid spanskan så blev jag tvungen att få micke glad och då vart han väl lite gladare sen vart han sur igen och gick iväg till något litet rum så då puttade karin in mig där och så gick vi in i någon konstig hiss och åkte upp och ner lite (då var han glad), till slut så glömde vi vilken våning vi gick på på, så det var väl lite svårt att hitta eftersom både han och jag har dåligt minne..
Efter Spanskan så åkte jag med karin, linnea och micke tillbaka till skolan. Vid skolan så sprang jag efter micke för att få smaka lite powerking, men den snåla jäveln kunde inte ens bjuda på en klunk, *suck* .. Istället så fick jag tigga 10 kronor av snälla william så jag fick gå och köpa en egen powerking.
Så jag gick med rikardh till koisken och köpte en.
Sen så han jag väl inte göra så mycket mer förns det var ''lektion'' klockan fyra till sex, skratta inte! Fast det var väl mer latlektioner, gjorde inte speciellt mycket, ändå han jag, Jenny och Linnea nästan bli klar med allting i So tror jag, vi hade iförsig NO och matte också, vet inte riktigt hur långt vi kom då jag var lite frånvarande pågrundav trötthet, hihi!
När allt var slut vid sextiden så åkte jag tuben med rikardh och johan för jag skulle hem till rikardh och vara där.
Så jag och rikardh gjorde väl ingenting speciellt, tog det lungt och titta på tv och lata oss mest kan jag säga.
Vid niotiden så kom mamma mu och hämtade mig eftersom hon slutade jobbet så slapp jag åka tunnelbana och buss hem *SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!*
Inte gjort så mycket mer efter det, tittat på tv har jag gjort och suttit vid datorn. Det var min dag i ungefär 438 ord!

xoxo / roooooooooooooooooooooooooooooonja nilsssssssooooooooooooooooon!

micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke
micke är min bestis !

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg blogg du har:) gillar den. :)

2009-02-02 @ 23:32:27
URL: http://glinda.blogg.se/
Postat av: jerk

fortfarande 4 personer som har bloggen ! :)

2009-02-03 @ 19:34:36
URL: http://jjeerrkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0