Kom igen tjejer!

Okej så idag på slutet av våran musik lektion så kom en viss tjej fram till mig och sa "Vi skriver för lite i vår blogg, du skrev det igår och det är sant, vi måste börja skriva mer!" ... Tror ni hon har skrivit idag? Nej.
Okej så vi måste verkligen börja upptadera mer hörni! Ni kan väll iaf försöka klämma in ett inlägg om dagen, det ska väll inte vara allt för svårt?

Aja idag så har det varit skola, helt okej antar jag om man bortser från denna hemska idrotts lektion vi hade. Jag driver inte när jag säger att jag trodde jag skulle dö, jag är fullt medveten om att jag inte har bra kondition men den där uppvärmningen var föööör mycket! Men jag lever än så länge, så nu ska jag njuta av det ;)

Peace out!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja läs gärna mer av min blogg (a), det skulle va jätte kul! Din blogg är nog också väldigt rolig :) fin header också! kram.

2009-02-10 @ 21:39:52
URL: http://ronjass.blogg.se/
Postat av: SUSAN

ja jag ahr alltid kul där borta med dem =) kika på min video även om jag inte snackar =P

2009-02-10 @ 23:15:31
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0