Klädprovning

Hejsan , just nu sitter jag med karin i mitt rum och hon går igenom alla mina kläder som jag har tänkt att slänga och säger ungefär så här till varje plagg
- Jag trodde du gillade den här !?!?
eller
- Den här köpte du fan i 6:an den kan du inte slänga !?
eller
- Jag ta den här om jag får ?
Men men karin är som hon är och det gillar jag , idag ska jag sova hos karin som ni kanske vet fast vi ska äta hos mig eftersom det blev godare mat hemma hos mig enligt mig och karin.
Ikväll vet vi inte riktigt var vi ska göra men det blir väl något i stil med äta, kolla på let's dance, kolla på samatha och någon stans där i mellan gå till bea och köpa frukt och choklad så vi kan doppa frukt i chokladen (a)
Men nu ska jag packa mina kläder och sedan äta sen gå till karin.
See Ya
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0