/k

Andra familjen Rosander är här men jag sitter ist vid datan och lyssnar på musik.
I morgon så är det söndag vilket är otroligt skönt men endå väldigt jobbigt eftersom det är sista dagen på lovet och sen blir det skola. Ser inte direkt fram i mot det...
Och då börjar också mitt gående igen, det känns skönt att börja igen eftersom jag defentivt inte har gått ner den här veckan eftersom jag snaskade godis typ varje dag.
Dom kollar på någol film där nere så jag får väl gå ner och kolla vad det är men annars kanske jag går och läser eller (tror det eller ej) faktiskt går och lägger mig.
Ah vi får se, puss&kjam.
Karin

Ryan Adams - Oh My Sweet Carolina / Come Pick Me Up



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0