Jag ser det snöar !

Hejsan svejsan,
Ligger och kollar på "Room raiders" faktiskt ganska roligt.
Imorgon blir det sova hos karin som gäller , vi kanske skulle sova hos jenny alla tjejer om vi skulle ha tacokväll där men det blev inte så eftersom vi ville vara ensamma hemma hos jenny men sen visade det sig att hennes brorsa skulle vara hemma. Så det blir hos karin jag sover i morgon , så om ni vill något så har jag mobilen med mig (a).
Var väl inte så mycket mer jag hade att säga , kommer lite bilder från när jag gick hem från Jenny förut haha blev så fascinerad av all snö x)

Inte så bra bilder eftersom dom är tagna med min mobil ,
klicka på bilderna för att göra dom större.







Och dum som jag är så har jag
såklart tygskor på mig .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0