Jag måste ju bara..


Eftersom att Emma sa att vi skulle bli den största bloggen med fyra personer i så måste vi ju också skriva lite i den! Och eftersom att inte jag vet vad jag ska skriva så slänger jag upp några videosar på tjejerna i bloggen. Tyvärr är inte jag med på någon av dom men tro mig, dom har någon hemsk video på mig säkert också som kommer upp förr eller senare. Menmen, nu får ni ju njuta av dom här medans ni har chansen!





Vi alla visste det!



söta va?



nämnde jag att vi hade en ''beatboxare'' i bloggen? Nej kanske inte, men hon kan ju alltid bli något, eller vad säger ni?



Vet inte ens vad jag ska säga.. Haha, som sagt, titta och njut.




xoxo / ronja

Kommentarer
Postat av: m

sista, HAHA, emma min tvilling! sa precis likadant när jag stod utanför det där jävla museet för ett tag sen. "här e mitt hus"

2009-02-20 @ 20:31:09
URL: http://akalillam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0