I'm high above the clouds

Kvälls inlägg,
Sitter som vanligt på sängen och idag så går jag igenom all min musik. Hade tänkt slänga upp en härlig låt här på bloggen till er men jag har lite svårt att bestämma mig för vilken låt jag ska ta så vi får se hur det blir med det. Klockan är fem i nio och jag är faktist inte trött så det blir väll sent ikväll, haha nej jag bara skämtar vi får se vilken tid jag går och lägger mig. Jag kommer väll förmodligen slänga in ett litet god natt inlägg som jag får för mig att göra varje kväll. Funderar på att lägga mig och läsa för jag håller på med tredje twilight boken, men jag har nästan inte orkat läsa alls så jag får se hur det blir med det.

Jag och Ronja pratade om att gå på bio i helgen så ska snacka med henne om det imorgon så får se om det blev av, först så hade vi tänkt att gå på " i taket lyser stjärnorna" eftersom att vi båda har läst boken och tycker den är jätte bra men sedan så kom jag på hur gärna jag vill se "benjamin buttons otroliga liv" så vi tänkte gå på den istället. Men som sagt jag vet inte om det är säkert än! Så imorgon ska vi redovisa i SO eftersom att det tydligen var idag och sen så har vi franska där jag inte fick min läxa förra gången så har inte kunnat göra den.

Peace out!
Jenny



Det fick bli Paramore - Adore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0