i love music.

Humöret är på topp och jag vet inte ens varför :)
Skolan har faktist gått bra idag jag blev klar med engelskan, klarade av min franska, jag glömde inte bort att ge hundra kr till cicci och jag ... okej jag jobbade inte så bra på min NO lektion. Men allt kan inte gå bra, hur mycket ska ni begära av mig? Har också varit ovanligt med flumm och garvat åt bara sådanna saker som jag tycker är roligt, haha. Hade nästan glömt bort att det var fredagen den 13 idag tills jag såg emmas lilla inlägg här under. Men nu så tänkte jag sätta mig och fixa med lite nya låtar till iPoden, så om ni nu tjejer inte blir glada med låtarna så får ni skylla er själva! Haha nej jag bara skämtar men om det inte blir bra så är det bara att säga till!

Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0