Here today, gone tomorrow

Och nu kommer jag hit direkt efter att ha upptaderat i min andra blogg!
Sitter i mitt helt nystädade rum (!!!!) och är as trött. Det är söndag och jag tar det bara lungt, som vanligt. Haha ja ni vet ju redan vad söndagar innebär för mig. Mamma och hennes sambo ska bort idag så jag och storebror blir ensamma. Det känns lite konstigt att skriva allt det här eftersom att jag typ skrivit samma sak i min andra blogg x) haha , iaf jag gjorde det här testet som Emma hade gjort (ja hon glömde att skriva sitt namn så att alla vet att det är hon ... igen) och jag blev även som hon 60%. Jag har inte så mycket mer att säga nu, så Bai bai!

Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0